Photobucket

Tillbaka in i värmen

Uschamejen vad kallt det är ute! Termometern visade minus femton och älsklingen skrattade gott åt mig när jag byltade på mig som jordens michelingubbe och gav mig ut i den bitande kylan. Och eftersom jag hade på mig så mycket kläder, så frös jag bara om nästippen.

Målet med hela utgången var att fixa med en massa småplock. Skaffa garagenycklar (parkeringsplats med tak och motorvärmare!!), byta presenten, skaffa en mutter till diskmaskinen och lämna några böcker på biblioteket. Gick även förbi skolan en sväng för att hämta uppsatsen och nu är det egentligen meningen att jag ska plugga hemma, men jag skriver här istället, hihi.

Jag fick en kommentar i det förra inlägget att det är tanken som räknas. Visst, självklart, jag håller med om att det är tanken som räknas. Hade det varit att det hade vart "fel" färg eller något liknande, så hade jag inte brytt mig. Men jag har haft jätteproblem med min hud, så antingen hade jag fått låta presenten stå, eller så hade jag fått använda den och få hela ansiktet förstört av finnar. Så jag valde att byta och överösa min älskling med en massa beröm för att han var så modig och vågade ge sig ut i djungeln av tjejgrejer.

Nu ska jag sitta och lyssna till det fantastiska ljudet av att jag inte mer behöver slava vid diskhon, dvs en fungerande diskmaskin, och så ska jag sätta igång med skolarbetet. Önska mig lycka till! :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ok, tack för tipsen, ska ja kolla upp:)

Händer i helgen annars då?

2009-01-02 @ 13:18:37
URL: http://grynet86.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag är nybliven o-sambo. Jag och min kille sedan nästan 4 år gjorde slut, mn nu ska vi försöka igen men inte bo ihop. Allt hände för fort. Men jag måste säga att jag saknar att ha någon att sova brevid.

Hur har din dag sett ut?

Kram

2009-01-02 @ 14:35:00
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0