Photobucket

P-plats och krånglande diskmaskin

Den älskade diskmaskinen började krångla och ha sig mitt i programmet, så älskling la sig på alla fyra, kröp in under diskbänken och micklade med den. Kändes lite ovant, vanligtvis är det jag som är "the handy man" och älsklingen som är husfru och står för maten. Men det är lliksom faktum, han är så mycket bättre än mig på att laga mat! Får hoppas att jag dör först av oss, annars kommer jag att svälta ihjäl..

En av kommentarerna i förra inlägget fick mig att tänka till, om att sakna att sova bredvid någon när det har tagit slut. När älsklingen och jag låg och trängdes i en 1.20-säng så var det jätteskönt när han skulle iväg någonstans och inte sov hemma. Men nu, när vi har dubbelsäng på 1.80 så skulle jag sakna honom så grymt mycket! Jag behöver ha någon att hålla ihanden på kvällen innan jag ska sova, någon att kura ihop sig hos om jag har hemska drömmar och någon som liksom.. Bara finns där!

Jag älskar verkligen mitt liv just nu!

Kommentarer
Postat av: Cecilia - Sjunger i bloggen!

Tack :) Jo jag tror att dte ska gå bättre nu. Men vi kände att vi liksom hade tvingat oss att bo ihop från dag ett.. och så var det också.. för jag flyttade från sverige till norge direkt till honom. Lite snabbt känner vi nu efter så lång tid. Vi fick ju aldrig dejta eller vara som man brukar vara i början av ett förhållande. Så nu är vi nykära igen och går på dates osv haha!

Jag sjunger i bloggen idag för första gången på några veckor. Idag är det special och jag sjunger på Japanska, av alla språk!

Skulle vara kul att veta vad du tycker :)

Kram

2009-01-02 @ 19:39:46
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: Cecilia - Sjunger i bloggen!

Tack så jättemycket! Blir otroligt glad av såna kommentarer!



texten är veldigt poetisk och fin på japanska men blir lite konstig på engelska.. skrev ner en översättning :)

Hoppas du får en trevlig kväll :*

2009-01-02 @ 20:20:14
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: Alina

Fin blogg! :)

2009-01-02 @ 20:25:30
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0