Photobucket

Nyfixad och fin igen

Har tagit en helomgång i badkaret. Skrubbat, lagt ansiktsmask, rakat alla vinklar och vrår så att jag inte ser ut som odjuret i Skönheten och odjuret. Och nu har älsklingen och jag parkerat oss vid varsin dator och sitter och knappar. Jag tror att han letar efter filmer/serier att ladda hem, men jag är inte helt säker..

Nej, han kollar på Harry Potter, fyran. När man kommer runt tillbaka till ettan och tvåan så ska han säga till mig, jag gillar de två första bäst och resten.. Får han se själv. Jag är extremt petig med vilka filmer jag vill kolla på, men ibland kollar jag på någon slagsmålsrulle för att få chansen att mysa med älskling. En av våra första dejter var att vi gick på bio, men filmen var jordens sämsta sunkfilm, så det var ju bara att njuta av sällskapet och ignorera den dåliga handlingen, hihi.

Nu fuderar jag på att plocka fram frukost till oss båda, vara lite husmoderlig och pyssla om min älskling :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Har bara sovit hela dagen, eftersom att jag kom hem från jobbet i morse klockan 9.. Så nu ska jag spela piano en stund och i kväll bär dte av till jobbet igen. 3 arbetsnätter på rad ska jag ha!

:*

2009-01-03 @ 18:53:30
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: Karolin

Haha jag har också tagit en rå om dag idag, det behövs ibland:-)...

2009-01-03 @ 19:18:09
URL: http://bubblaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0