Photobucket

Kvalificerade gissningar

Är det bara jag, eller finns det fler därute, som går i taket av alla "Hur ska jag göra det här?", "Vart ska de här vara?" osv.. Ser jag ut som att jag är någon allvetande guru eller? Vi är ändå två personer som bor här, vi har bott här lika länge, så varför ska jag veta allt och hålla koll på allt? Och om jag nu inte vet, varför är det jag som ska smälla till med en logisk gissning? *suck*

Ja, idag är jag smått irriterad på det mesta, och det är ganska synd eftersom det är min födelsedag och jag ska ha hit släkten för att fira. Vännerna dissade alltihop, som vanligt. Jag tror att det är ett misstag det där med att man väljer pojken framför vännerna i ett förhållande, i det här fallet så är det vännerna som har dissat mig. Så fort jag bjuder in dem så har de annat för sig och när de ska iväg på något så hör de inte av sig till mig.

Någon som varit med om samma sak?

Nej, nu ska jag kila och fixa klart min tårta och sen ska jag skicka ett fuck you till alla såkallade vänner som inte vill ha med en att göra.

Kommentarer
Postat av: Malin

grattis på födelsedagen! =)

2009-01-04 @ 18:13:31
URL: http://rullegulle.blogg.se/
Postat av: Cecilia

I Know! Simmning är grymt! Jag kunde ha ett intensivt styrke och konditions-pass på en helt timme, utan att bli allt för trött, uttråkad eller omotiverad! Jag fick tid att tänka, reflektera och typ.. slappna AV när jag tränade! Och nu är mina muskler helt utpumpade och jag känner mig glad, nöjd och duktig! Plus att 2500 i stället för 6000 om året? I take one please! haha

Hoppas att din dag har vart bra!

Kram

2009-01-06 @ 20:22:35
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0