Photobucket

Husmusmys

Ganska mysig avslutning på kvällen. Var iväg till en kompis och två av hennes tre härjande ungar var hemma och underhöll oss med diverse visor, sprinterlopp och berättelser av alla de slag. Vi blev bjudna på god mat och fika, verkligen lyxigt att få hemlagad mat serverad på bordet framför en. En massa skvaller och prat, precis som det ska vara när man inte setts på ett år ungefär. Och naturligtvis fick vi gå husesyn och kolla in deras superfina lägenhet, det var som att gå in i en heminredningskatalog! Hur hon orkar det, med tre barn och en gubbe som är ute och far en massa i jobbet, det överstiger mitt förstånd. Men fint var det, och lite avundsjuk blir man ibland.. ^^

Nu står min sockerkaka i ugnen. torktumlaren går och älskling kollar på film tillsammans med en påse chips.

Ibland är livet verkligen underbart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst är livet underbart, men de kan då fan bli bättre! ;) :



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=113140



75 startpoäng till dig (istället för 50) och 25 till

mig ! =)



snart presentkort till överallt !




2009-01-01 @ 22:48:54
Postat av: EMME

gud vad mysigt :D

2009-01-01 @ 23:06:00
URL: http://emmephoto.blogg.se/
Postat av: Cecilia

wow jag älskar din manga-header! grymt vacker!

Snygg blogg :)

Hoppas att du har haft en grym start på det nya året!

Kram

2009-01-01 @ 23:33:56
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0