Photobucket

Havregrynsmorgon

I bästa "jag försöker ta hand om min själ och min kropp" har morgonen spenderats med havregrynsgröt och ljusterapilampa. Snart väntar en heldag med föreläsningar, vilket är helt okej eftersom vi har en toppenföreläsare! Och ikväll får jag besök av min bästa vän, så ska vi kolla Top Model tillsammans, det ska bli mys :D

Oj, nu börjar jag om 20 min, måste gå. Ses säkert ikväll, om inte älsklingen och jag kommer på något roligare att göra.. Som att städa badrummet eller ha sex eller nåt.

Haha!

Kommentarer
Postat av: ♣ SOFUCKT - EN GALEN FOTOBLOGG ♣

Ja tacka vet jag rakhyveln, vad sjutton had eman gjort utan den :D Hade vart ännu bättre om fler hade upptäckt den också!!

2009-01-27 @ 10:34:14
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0