Photobucket

Gullet

Han är så himla gullig, min älskling. När jag satt här i morse och skrev förra inlägget, så diskade han all disk från igår och fixade frukost. Hur jäkla gullig som helst!

Dagen hittills har spenderats med träning, precis som det ska vara första januari. Då är allt nytt och spännande, det nya livet har börjat och man är motiverad till max! F¨r se hur länge motivationen håller i sig den här gången, kan tänka mig att älskling är duktigare på den fronten än vad jag är. Fast egentligen är det ju fusk, han är ju idrottslärarstudent ju! Han får ju en massa träning helt gratis, under skoltid, medan jag måste svettas på min dyrbara fritid.

Jaja, jag antar att det är livet, men jag får i alla fall njuta av en nyduschad pojke ganska ofta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0