Photobucket

Dålig på att uppdatera

Usch och fy på mig, jag har varit dålig på att uppdatera. Lite har det berott på att livet knatar på i 240 knyck per timme och lite har det berott på lathet. Sen sist har jag och älskling fått vårt första gemensamma brev, en inbjudan till ett dop, och så har vi återigen vart på Ikea och handlat möbler. Lägenheten blir finare och finare för var dag.

Jag tror att vi har ett väldigt ojämnställt förhållande, det slog mig igår. När jag kom hem, så hade älskling redan börjat laga mat och jag satte mig och skruvade ihop möbler. Så ser det ganska ofta ut hemma hos oss. Omvända könsroller, liksom. Vi är väldigt stolta, bägge två :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0